Wil je jouw Scarlet e-mail(s) niet langer behouden? Geef het alvast via hetzelfde online formulier aan.
Bij de update worden jouw toegang en alle nog opgeslagen gegevens in jouw e-mailaccount(s) verwijderd.
Wil je jouw e-mails automatisch doorsturen naar een ander adres ? Ben je nog Scarlet klant, dan kan je jouw e-mails automatisch doorsturen totdat je e-mailaccount wordt afgesloten. Ga voor meer informatie naar onze
FAQ.
Als je geen Scarlet klant meer bent, is automatisch doorsturen niet beschikbaar.
Wil je meer weten over Scarlet e-mailaccounts? Ontdek meer op onze pagina
scarlet.be/mail.
Heb je nog vragen? Bel ons op
02 275 27 27, we staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 20u en zaterdag van 9u tot 17u.
Graag je abonnement stopzetten? Dat kan gratis en op elk moment via
MyScarlet.
Met vriendelijke groeten,
Het Scarlet-team